Otázka do bitky. A budú RT podporovať aj ovládače?
Aj teraz majú GK ,a občas aj fungujú.
Odpovědět1 0
Bol by som zvedavý na HW nároky pri r-t , komunikácia s hrou , GDDR ap. inde ako v hre je to asi nepoužiteľné.
Možno v špeciálnom SW. Zvládnutie r-t na zdieľanej grafike a využitie RAM ? A na viac r-t sám o sebe je na ......
Bez prítomnosti vlastnej pamate ? Zvládne to samotné napájanie púzdra CPU /lebo v ňom to bude umiestnené/ , chladenie ap.
iGPU bude vždy len iGPU max na niečo jednoduché a nie vo vysokom rozlíšení.
Problémy uvedené vyššie......
Odpovědět0 0
Podotýkám, že nevím, jestli se to nezměnilo, protože už jsem se dlouho o podobnou věc ani nepokusil, ale minimálně každý druhá hra mi při pokusu o spuštění na intelí integračce nahlásila error.
Odpovědět0 0
Intel sa pri ML spolieha na TSMC a jeho odladený 5 a 6nm proces, 3nm pre GPU nemal byť použitý pri tejto generácii , sú to tie zaručené úniky pri ktorých nepozná autor zdroj. Nakoniec grafická časť obsahuje stále kritickú chybu ktorú nie je možné odstrániť pomocou sw. Intel v každom prípade vsadil tak ako AMD na úplne nové technológie a nie jeden kus placky kremíku.
Odpovědět0 1
Ne že by to u těchhle Intelích pohádek o zářné budoucnosti bylo moc podstatné, ale podle Jana Olšana z cnews Intel v prezentaci na letošní konferenci Hot Chips přiznal, že grafika nebude na 3nm, ale na 5nm. A že i většina ostatního křemíku těchto procesorů bude od konkurenční TSMC.
Ale podpora sledování paprsků u integrované grafiky je opravdu bomba, kvůli které půjdou ty procesory určitě na dračku :-D.
Odpovědět9 0
Souhlas. Tahle zpráva ú´plně nehraje se staršími zprávami, dle nichž Intel zrušil objednávky na 3nm čipy u TSMC a u Meteor Lake využije grafickou dlaždici vyrábenou 5nm, jak píšeš. Měl by také klesnout počet jednotek z původních 192 na 128 - což v článku ale zase uvedeno je.
Odpovědět2 0
Vypadá to, že máte pravdu. V článku jsem to opravil.
Odpovědět1 0